1. A pc Support v. Emanuel Johannessens ydelse
A pc Support v. Emanuel Johannessen leverer ydelserne til kunden i overensstemmelse med god brancheskik og i henhold til disse generelle salgs- og leveringsbetingelser samt parternes aftale. A pc Support v. Emanuel Johannessen indestår for, at de konsulenter, der stilles til rådighed, for levering af ydelserne har de relevante kvalifikationer.
A pc Support v. Emanuel Johannessen er alene ansvarlig for egne ydelser og dermed ikke for andre ydelser, opgaver eller forpligtelser, som ikke udtrykkeligt er beskrevet i disse generelle salgs- og leveringsbetingelser eller parternes aftale.
Alle leveringstider som oplyses af A pc Support v. Emanuel Johannessen om den samlede ydelse er vejledende medmindre andet udtrykkeligt er aftalt skriftligt mellem parterne. A pc Support v. Emanuel Johannessen påtager sig intet ansvar for manglende overholdelse af sådanne vejledende leveringstider. A pc Support v. Emanuel Johannessen vil dog så vidt muligt varsle forsinkelser overfor kunden uden ugrundet ophold.
Kunden er selv ansvarlig for at sikre, at A pc Support v. Emanuel Johannessens ydelser er tilstrækkelige til at opfylde kundens behov, krav og forventninger. Kunden anerkender og accepterer, at A pc Support v. Emanuel Johannessens ydelser ikke i enhver henseende kan være fejlfri eller uden uhensigtsmæssigheder.
Parternes aftale, inden A pc Support v. Emanuel Johannessen starter på en ydelse skal der forligge en klar definition af ydelsernes omfang
...skal kunden ex have løst problemer med sin printer er aftalen at kunden skal kunne printe ved ”aflevering”, når kunden og A pc Support v. Emanuel Johannessen er enige om at ”den kan printe” er ydelsen slut og der faktureres efter gældende listepriser....