Disse vilkår er en hurtig opsummering af vores generelle "salgs og leverings vilkår"
- Ved supportens start aftales en problemstilling. en aftale
Supporten starter først når der er en klar problem stilling (modstat ....Det virker bare ikke.....)
ex. computeren vil ikke printe...
Dette er problemet og kernen i supporten, når problemet er løst " computern vil ikke printe" er supporten slut - når kunde og supporter er enige om at computeren printer.
- A pc Support garanterer for produktet som afleveret og beset, evt problemer der opstår efter afslutning af supporten er ikke underlagt garanti da supporten levere knowhow/løsninger altså immaterielle produkter (ungtaget er hardware købt gennem A pc Support).
- Kundens afprøvning af ydelserne Kunden er forpligtet til omhyggeligt at undersøge de leverede ydelser straks ved levering heraf med henblik på at sikre, at ydelserne er i overensstemmelse med de aftalte krav. Kunden skal skriftligt reklamere over enhver mangel, som kunden måtte konstatere ved de leverede ydelser. Reklamation skal ske hurtigst muligt og under alle omstændigheder inden for 5 kalenderdage efter levering er foretaget. Reklamationen skal indeholde en udførlig beskrivelse af manglen. Såfremt kunden påbegynder brugen af ydelserne, enten helt eller delvist, anses kunden under alle omstændigheder for at have godkendt ydelserne.
- Betaling forgår enten kontant, med kredit kort, Online via Paypal (med paypal konto eller med kredit kort) eller via bank overførsel til (Danske bank reg. 3409 kontonr. 0011270603 i besked til modtager skriver du dit faktura nummer).
- Ønsker kunden en særlig hurtig løsning kan aftales at sagen behandles som haster sag mod et tillæg
- Data sikkerhed - Supporten er kun ansvarlig for kundens data hvis kunden har indvilliget i at supporten tager backup inden start, en Backup kan tage timer at tage. - så spørg evt supporteren til råds.
Betaling Online via |