Fjernsupport
Fjernsupport er fælles betegnelsen for telefonisk og computerbaseret kontakt med kunden
(ikke forudbetalt fjernsupport er kun mulig for tidligere kunder, nye kunder skal enten have support på værkstedet eller onsite (hjemme), før ikke forudbetalt fjernsupport tilbydes. Alternativt skal kunden have købt og betalt for supporten på forhånd)
Fjernsupport er
- Telefonisk support (er egnet til simple og afgrænsede Pc problemer) bruges oftest sammen med Fjernskrivebord
- Fjernskrivebord - Fjernskrivebord er en rigtig effektiv support form, Supporteren har en eksakt kopi af kundens Pc skærm og kan navigere (i samråd med kunden) og løse software problemer.
program til fjerskrivebord - Apc-support.dk tilbyder et lille og sikkert program til Fjernskrivebord, programmet virker med alle styresystemer (windows - Mac - linux).
- Mail korrspondance kan også være udemærket specielt hvis der er "skærm dumps" vedhæftet
Som ny kunde har du mulighed for at "forudbetale" for fjernsupport: